پایگاه اطلاع رسانی حجت الاسلام و المسلمین دکتر علی ذوعلم
پایگاه اطلاع رسانی حجت الاسلام و المسلمین دکتر علی ذوعلم

پایگاه اطلاع رسانی حجت الاسلام و المسلمین دکتر علی ذوعلم

دکتر علی ذوعلم

تلاش آموزش و پرورش برای پژوهش محور کردن منابع درسی

معاون وزیر آموزش و پرورش، حرکت قاطع به سمت پژوهش محور کردن منابع آموزشی و برنامه درسی، روش‌های تدریس و فضای مدیریتی آموزش‌ و پرورش را از مهم‌ترین هدف این وزارتخانه برشمرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی ذوعلم، معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی کشور امروز، ۲ دی‌ماه در حاشیه بازدید از آموزشگاه دوره اول متوسطه پژوهنده استعدادهای درخشان فرزانگان ۲ ناحیه یک شیراز گفت: حرکت قاطع به سمت پژوهش محور کردن منابع آموزشی و برنامه درسی، روش‌های تدریس و فضای مدیریتی آموزش‌ و پرورش، مهم‌ترین هدف ما در این وزارتخانه است.
 https://fars.iqna.ir/files/fa/news/1398/10/2/1565313_807.jpg وی با بیان اینکه جامعه ما از ظرفیت، توانمندی، نشاط و شور دانش‌آموزان غافل است، افزود: با وجود همه کاستی‌های موجود، معلمان و دبیران ما با انگیزه، خلاقیت و دغدغه تربیتی به امر تعلیم و تربیت دانش‌آموزان می‌پردازند.
رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی کشور افزود: روند موجود نویدبخش دست‌یابی به پیشرفت‌های خوب و وضعیتی مطلوب‌تر برای آینده جامعه است.
ذوعلم گفت: بر همین اساس وظیفه مهم ما بهره‌گیری بهتر از این ظرفیت‌ها است تا با ایجاد احساس مسئولیت در همه بخش‌های جامعه و هدایت و حمایت همه‌جانبه جهت‌گیری‌های عمیق، متعهدانه و خودجوشی که در جامعه شکل‌گرفته، زمینه افزایش چند برابری آن را فراهم کنیم. انتهای پیام

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.